Laz53__ devlete gittim 2 kere bi şey demiyor hiç uygulamaya göre 7+2 şuan kese de büyümüş 17 mm mi ne olmuş ama bebek yok şuan göremedi.Geç döllenme olabilir kötü bi şey yok gel bi hafta sonra dedi ama içime korku mutsuzluk düştü bi kere.Üzüntüden karnım ağrıyor