Beyzakeles Kızlar 15+2 haftalık hamileyim sağlık ocağında kalp atışı duyulmadı kücük olduğu için olabilir dedi erken haftada duyan var mı
Anneeadayi3 Beyzakeles 20. Haftadan sonra dinliyor sağlık ocakları yani bizimki o zamanlar öyle demişti hatta ben senin haftalarında eve almıştım ondan cızırtıdan başka birşey değildi iade ettim biraz daha kalsaydı kafayı yerdim herhalde😂
asell13 Beyzakeles normal canım 37+6 sabah gittim 2-3 dk uğraştı kalp atışını duymak için cihazdandır
snowglobe Beyzakeles sağlık ocağı 24ren sonra falan bakabiliyo cihaz o zaman duyabiliyo. 6 7 . haftadan sonra hastanede her türlü duyulur sağlıklı ise
Simge22 Beyzakeles ben daha dün gittim sağlık ocağına 20+5 haftalıgız makineleri eski olduğundan öyle genelde çok uğraşlar sonucu en son duyduk kalp atışını
Rojdademirkol Sağlık ocağındaki cihazin kendine hayri yok zaten. Bence cok takmayın onu normal doktora gidin onun icin derim. Birde daha once duydunu mu ilk ordami duyacaksiniz.
Bursem16 Sağlık ocağında bakılıyor mu ilk kez duydum ben 6. Haftada hastane de duymuştum açıkçası 15inci haftaya kadar duymanız gerekirdi diye düşünüyorum
Alone Kız 15 hafta erken mi de 😁 6 haftalık duyuyoruz. Sağlık ocağınız cihazlarının kendine hayrı yok. Kendi doktorun duyduysa endişelenme. İçin rahat edecekse tekrar kadın doğuma görün
Beyzakeles snowglobe hastanede duydum gelişimi falnda güzeldi sadece sağlık ocağı duymadı o yüzden sordum 😊