Aşılamanın 5.günü tedavi sonrası ohss oldum,ilk günler bol su içtim hafifledi fakat halen sızlama ağrı geçmedi. Sağ kasık bölgesinde, ağrı ve batma yaşıyorum. Daha önce benzer durumlar yaşayan varsa yardımcı olabilir mi? Ne zaman geçer bu ağrılar acaba ?