Kızlar 14 haftalıkken. Özeldeki doktororum %98 kız dedi ,şimdi 16 haftalığım devlette ki doktorum hayırlı olsun erkeğe benzettim dedi.ben kız demişlerdi diyince tam göremedim bişey söylemek için erken dedi
Benim kafam karıştı şimdi başına böyle bişey gelen var mııı