anneolmak_icin Kızlar bugün 17+5 olduk sol kasık ağrım oldu iki gündür bugün doktora gittik ayakta bile ağrım fazlaydı Doktorum herşey normal dedi rahim ağzını ölçtü 37 mm normal dedi . Sizce nasıl ilk gebelik tüp bebekle oldu çok korkuyorum 🙏🏻
Nur3955 anneolmak_icin bende 33+1im 33 mm çıktı çocuk aşağıda hep zaten normal değerleriniz sorun olsa dr soylerdi zaten
Betul-97 anneolmak_icin Benimde 33 ya da 38di geçen hafta gittiğimde normal dedi doktorunuz da normal demiş neden bu kadar endişelendiniz ki
Evhamlikurabiyeanne Normal 25 in altinda olmamasi gerekiyor sadece.Benim her iki hamileligimde de 37 38 arası cıkıyor su an da öyle
Betul-97 anneolmak_icin Allahın izniyle bir şey olmaz inşallah sağlıkla doğup büyüsünler💜💜 Önceki kayıplarınız rahim kısalığından mı oldu
anneolmak_icin Betul-97 Allah razı olsun önceki kayıplarımın nedeni bulunamadı kalp atışı oluşmuyordu Sekiz yıl sonra tüp bebek ile Rabbim nasip etti sağolun inşallah 🙏🏻