tubaysima Bebişim en son kontrolde makat pozisyondaydı. Şu an 33+5 oldu. Dünden beri karnımda bi rahatlık var normalde patlayacak gibi hissediyordum. Pelvik sızı çok vardı. Şu an pelvik sızı çok az. Mide yanmam azaldı. döndü diye tahmin ediyorum sizce?
arirangg tubaysima Tekmelerinin yerinin değişmesinden anlayabilirsiniz. İlk başta ayaklar aşağıda olduğu için aşağıyı tekmeliyordu. Sonra yukarıyı tekmeleyince anlamıştım döndüğünü. Ve kontrole gittiğimde dönmüştü gerçekten de
Cileklipizza tubaysima benimki 2 hafta önce dönmüştü pelvik ağrım var kaburgalarımın altında tekmelerini hissediyorum bulantım ara ara oluyor acaba senin yanmı döndü dokununca anlarsın bence ya😊
Ramercan tubaysima kafası alt tarafa baskı yapıyor benimki döndü öyle anladım ben de. Tekmeleri de kaburgalarımda hissediyorum önceden aşağılara vuruyordu
Nuurr_00 Üst karın rahatlaması doğum belirtisi diye biliyorum ama. Benim bebeğim 29. Haftada döndü midemden uyuyamıyorum bile. Tabi her insan aynı değil. Aşağıya baskı yapıyor ordan anlayabilirsin
tubaysima arirangg bu öyle cadı bi kız ki kol bacak sürekli içeriden karnımın her yerine vurduğu için anlayamıyorum tekme mi kol mu 😅
Tuba-M55 tubaysima yaa ben de anlamıyorum her yerde benim kız da maşallah😂 mesanede baskı hissediyodum doktora söyledim ayaklarıymış o baskı yapan 30.haftada gitmiştim
tubaysima Tuba-M55 evet benim doktorum da aynısı dedi ayakları baskı yapar hatta alttan çıkacakmış gibi olur dedi 😅
tubaysima Cileklipizza balık gibi dönüyor ya 😅 öğle saatleri yan yatma saati hanımefendinin sonra akşam başka oluyor ama genellikle kafa yukarıdaydı şimdi bi farklı kontrole de çok var daha ya bilmiyorum ne durumda 😅
Tuba-M55 tubaysima yürüyüşe çıkayım diyorum sanki mesanenin üzerine salıyo kendini taş gibi 😂 yolda doğurcak gibi oluyorum gün içinde ne güzel yukarılarda oluyo 🥲
tubaysima Tuba-M55 ay evetttt yürüyüş yaparken sanki orası açılıyor gibi bi değişik 😅 bizimki öğle saatlerinde yan yatıyor hanımefendi djjdjdj