Hdy1122 Sezeryan olacağım pazartesi günü 37+5 de bebeği alacak doktorumuz çok heyecanliyim Makat geliş olduğu için mecburi sezeryan erken olmasının sebebi de sancılarım çok fazla sizlerde durum neler ? 😇😇
Hafizeipek Hdy1122 ay ben de 37 yim anca 40 ta kendi gelir bebek dedi 😃 kaç çıkıyodu sancıların canım ?
svmeybgl Hdy1122 38+3 ün dün kontrolüm vardı doktor suyu iyi bu bebek gününü bekler dedi ☹️ Biran önce doğursam bende . Size şimdiden hayırlı doğumlar 🤲🏻
Gozdemomy Hdy1122 bende 37 haftalığım sata göre ultrasonda 39 haftalık bakalım ne zaman gelicek sabırsızlanıyorum artık 😍🤗 rabbim kavuştursun sizi hayırlısıyla
Hdy1122 Hafizeipek her nst ye girdiğimde 50 - 60 çıkıyordu ama evde de sancılarımdan duramıyorum canım o yuzden alinacak pazartesi günü
Hafizeipek Sinemtzr benim nst de sancılarım 0 çıkıyor hep doktor ondan öyle dedi bana 🙄 sen de durumlar neler ?
Ssshhh Hafizeipek benim en son 87 çıktı sancılarım 2cm de açılma var ama bi haftadır doğurmadım 37+3 oldum artık gelsin 😪
Sinemtzr Hafizeipek benim gecen cikdi dediler ama sonra doktor iyi dedi gonderdi canim, benimde daha 20 gunum var ya eger beklerse gununu ama ben dayanamiyom artik surekli yuruyom egilip kalkiyom, mabedim yer gormuyi desem yeridir ya😳😳😳😳
Hafizeipek Sinemtzr hahaha 😂😂 benim de dün yanımda stajyer hemşire vardı lise öğrencisi minik bişey kız dedi abla ağrım var mı sancin cikiyo dedi kaç dedim 25 dedi o sırada doktorum geldi İpek bakım monitöre ooo dedi o sırada 0 a düştü doktora da güldü beni görünce korkudan sancısı gitti benim kızın dedi 😂😂
Bella Hafizeipek benim hep normali 25 sancı yok diyo geçen 40a 60a çıktı 1-2 sefer doktor dedi bi sancı pörtletmişsin ama yetmez dedi..
Hafizeipek Hdy1122 benim 0 çıkıyor hala 🤤 sağlıkla al kucağına canim. Sancıların nasıl kasılma gibi mi adet sancısı gibi mi ?
Hdy1122 Hafizeipek belden gelen kasigimi göbeğimi saran şiddetli bi sancı düzensiz allahtan çocuğun başı yukarıda olduğu için bekliyor yoksa şimdiye doğurmuştum herhalde:) :)