FundaYaren Kızlar idrar tahlili sonuçlarım çıkmış idrarda protein sonuç eser yazıyor pazartesi doktora gideceğim bu sonuç kaçak olduğu anlamına mı geliyor acaba hemen gitsem mi pazartesiyi beklesem mi 🥴
Sevvalll42 FundaYaren evet protein kaçağı demek ama eser miktarda bişey olmaz hamilelikte oluyo bazı kadınlarda bendede vardı
Yasminnnnn FundaYaren Eser miktarda olması sorun değil canım enfeksiyon oluncada bazen eser miktarda olabiliyor demişti doktor bana
Bebek35bebek FundaYaren gebeliğin başlarında herkeste çıkıyor ama son zamanlarda sorun teşkil ediyormuş kaç haftalıksınız önemli olan bu
FundaYaren Yasminnnnn inş canım sonucu görünce çok korktum zaten gebelik şekeriyle uğraşıyorum birde bu çıktı iyice endişelenmiştim çok tşk ederim zaman pazartesi görüşürüm artık doktorumla 🥰
FundaYaren Bebek35bebek 32+3 haftalığım gebeliğin başlarında hiç yoktu bu sefer sonuçta eser olarak çıkmış 🥴