Merhaba kızlar ben oda süslemek istiyroum doğumda ama demislerki dogumhanede izin yok ve lahusadada yok lahusa nedir onu anlamadım da benjm bildiğim zaten doğmhanede izin verilmez girişe de izin yok normal doğumda zaten yataklı servise gondermiyorlarmi doğumdan sorna