Zehr4k Rabiajc Bizim cuma günü belli olucak Allah nasip ederse 30+2 yiz Sağlıklı olsunlarda kilo doğduktan sonrada alınıyor 🥰🤰🏼
GuzelMelegimm Nuurr_00 nerdeyse 4 haftada 400 gram almış. Çok az.. Kilosu normal olabilir ama aldığı içi çokk az.. Doktor bişey demedi mi
FATMA0334 Rabiajc benimde 1200 gr ben minyon olunca bebek te zayıf olacak galiba doktor biraz zayıf dedi 🥲
Nuurr_00 GuzelMelegimm hayır demedi 1 haftada neredeyse 130 gr almış cuma günü tekrar kontrol var bakalım ne diyecek.boya çok veriyor bizim bebiş galiba
Miskinim Nuurr_00 takılma sakın zTen sorun olsa doktor söyler her çocuğun gelişimi vs aynı olmak zorunda değil. Benimki iri olur senin minyon olur
Nuurr_00 GuzelMelegimm önemli olan kilosunun iyi olması ve kilo alımının devam etmesi sonuçta. Her bebek aynı olmuyor:)