Merhaba Hanımlar benim 2 gün öncesine kadar bebeğim gerçekten çok hareketliydi. Uzanmasam bile baya hissediyordum nerdeyse içinden firlayacak diyordum. Ama Pazar öğleden sonra azalmaya başladı dün sabah doktora gittim nstde de sakın çıktı tekrar nst istedi doktorum biraz daha iyi dedi birşey de demedi. Korkuyotum acikcasi hala bile çok çok az ben karnıma vuruyorum uzanıyorum belki bı baskı oluyor ama başka yok 😞😞var mı bu durumu yaşayan çok endiseliyim