YavrumAnnem Kızlar benim beynim allak bullak oldu fikirlerinizi bekliyorum. Ilk sorum adetin ilk günü mü son gününden mi hesaplanıyor. Son gunuyse 22+1 gebeyim eğer ilk tümüyse 23 haftalık hamileyim bebeğiniz 22 haftalarda kac grm benim ki 460 doktor zayif geri kalmis dedi moralim cok bozuldu bana bi yardimci olun
asilsmom İşk günümden hesaplaniyor cnm benimkide 21+3 ken 435 gramdi snnki de normal geldi bana 🤷🏽♀️
YavrumAnnem asilsmom inşallah cnm normaldir ilk bebeği kaybettim buda böyle olunca psikolojim alt üst oldu
tugbalisan_ İlk gününden hesaplanıyor canm ama belki geç döllenme olmuştur bu yüzden gelişimi biraz geriden geliyordur ve doktorlar bunun bir sıkıntı olmadığını söylüyorlar
YavrumAnnem tugbalisan_ bilmiyorum ki kendi doktorum 15 gün önce haftasına göre gidiyor dedi memlekete geldim bugün gittim bebek 2 hafta geri dedi 15 gün önce iyiyken bi anda nasıl 2 hafta geriler :((
tugbalisan_ YavrumAnnem bence canını hiç sıkma canm ultrason cihazları farklılık gösterebiliyor birdahaki gittiğinde yine sorar öğrenirsin