0127ryhn Arkadaşlar ben doktordan geldim yeni birazdan saat 11 de çatlatma iğnesi yaptıracam Dr sormadım eczane dedi göbekten yapılacak sen yapabilirsin dedi olurmu öyle ben yapsam yoksa sağlık kabinine mi gıdım
0127ryhn 0127ryhn birde ben korkuyorum göbekten daha önce koldan yapmıştık bu iğne sartmi ki göbekten koldan yapılsa olmazmi🤔
RavenV 0127ryhn Kola da olur göbeğe de olur. Hangisi kolayınıza geliyorsa. Kendiniz yapabilirsiniz. Yapımı basit zaten hiç acıtmıyor.
Sudenaz0105 0127ryhn bana babam ben iğne vururum annene hep alerji iğnesi vurdum dedi ona güvendim iğneyi çıkardı ay bu küçük değilmiş ucu büyükmüş dedi aklım çıktı zaten bi kere sonra eşim ben vurayım dedi daha önce hiç iğne mi vurdu çok korktuğum için bayıldım ben zaten 😂
RavenV 0127ryhn Evet ben göbeğimden yaptım. Yaparken korkmuştum insanın kendisine iğne batırması kolay değil sonuçta. Ama hiç hissetmedim iğneyi şaşırdım hatta.
0127ryhn RavenV koldan yaptırdım canım farketmiyor dedi sağlık kabinine gittim öyle diyince koldan yaptirdim ben yapamadim
0127ryhn Sudenaz0105 😁😁😁 bende korkuyorum da bu kadar değil sanırım 😁daha önce heo insülin yaptım kendime ama göbekten olunca iş değişiyor sanırım korktum biraz valla koldan yaptırdım
0127ryhn Bsra1724 geri öyle yaptım canım az önce sağlık kabininde yaptırdım koldanda olur göbekten de hangisinden istiyorsanız öyle yapım dedi kolda yaptirdim inşallah ise yararda güzel haberi alırım bu ay 🤲🏻
Sudenaz0105 0127ryhn işte babamda öyle diyordu ucunu görünce bu ne dedi ben onu duyar duymaz bayılma moduna geçtim zaten 😂😂 inşallah güzel haberlerle gel 🥰♥️
0127ryhn 9000 sağlık kabinine gittim 🤷🏻♀️çünkü göbekten korkutuyor beni sağlık kabininde çok yakın sordum farketmez dedi öyle koldan yaptırdım
0127ryhn Elifhalime koldan yaptırdım 🤷🏻♀️ yani daha öncede koldan yaptırmıştım şimdi göbekten duyunca korktum kendimde yapamam diye düşündüm sağlık kabinine gittim farketmez etki aynı dedi koldan yaptırdım bende
-Yasar-123 0127ryhn göbekten daha etkili olduğunu söylemişti doktorum bana o yüzden ordan yapın bence. Bı de göbek deliğinin iki üç parmak yanına yapabilirsinz. Alt kısma değil de sağ ya da soluna. Çok küçük bı sızlama oluyo ama öyle büyük bı ağrısı yok. Korkmayın inşallah güzel haberlerle sonuçlanır🙂
0127ryhn -Yasar-123 inşallah canım ama ben sağlık kabinine gittim göbekten yapamam kendime diye ordada kadın farketmez etki aynı diyince o zaman koldan yap dedim birde daha öncede ben kolda yapmıştım ve ilk yaptirdigim ay hamile kaldım oyldede olunca farketmiyordur diye düşündüm