Şuan 31+5 haftalık hamileyim. 28 29 haftalıkken bebek göğüs altıma çok baskı yapıyordu çok hareketliydi. Yaklaşık 2 hafta önce gibi çok canımı acıttı birşeyler yaptı ve göbeğim aşağıya düştü, göğsüme baskı yapmıyor ve hareketleri azaldı. Hıçkırığını kaşık bölgemde hissediyorum. Önceden tekmeleri acıtırdı şuan öyle değil hareket ettiğini hissediyorum ama tekme değil. Cumartesi günü kontrolüm var. 29 haftalıkken gitmiştim o zaman bir sıkıntı yoktu. Sizlerde durumlar nasıl.