Maviss718 Kızlar 16. Haftamdayım sağlık ocağından tetenoz aşısı için aradılar normalmi bu haftada vuruluyormu
bahar_07 Bende 16 haftalığım doktorum ararlarsa gitme 20 haftada vuruluyor o zaman geleceğini söyle dedi Maviss718
Echanim Maviss718 sen bence bı doktoruna danış git vur derse gidersin yada bekle derse beklersin ben ilk hamileligimde 20. Haftalarda vurdum
bahar_07 Sağlık ocakları erken ararlar 20 haftayı beklemez dedi merak edilecek kafa karıştıracak bi durum yokmuş canım endişe etme
1bebe1meow Maviss718 Ben ilkini 22 diye biliyorum doktorum da öyle dedi sağlık ocağında kendim kayıt oluşturmak için gittiğimde bana detaylı ultrasondan sonra gel yaparız aşını dediler