Caglab Izel121121 Ben Gökalp Tokaç’a gidiyorum. Memnunum bayaa. Rahat ve her şeyi ince ayrıntısına kadar açıklıyor.
nununundunyasi Izel121121 ben şükran hocaya gidiyorum cok memnunum ama orda daha önce calıstıgım için coğu dra kefilim cemil hoca, gökalp hoca, şükran hoca, bülent hoca çok çok iyi doktorlar. Onur umut hoca da ıyıdır
Aysesan Izel121121 cemil kaymaz var bende omun hastasiyim haziranda dogumum cok basarili ve gercekten cok iyi bir doktor
Izel121121 Caglab çoğu kişiden duyuyorum gökalp beyi. Peki doğum için anlaşma falan yaptiniz mı fiyat sabitleme oldu mu
Caglab Izel121121 henüz yapmadık.sanırım bir dahaki kontrolümde görüşeceğim. Henüz 18 haftalık erken geldi bana.