Gizem1504 Kızlar selam 21 nisanda düşük yaptım 23 nisanda kpntrole gittiğimde rahim temizdi kürtaja gerek kalmadı brta verdim 37 çıktı yavaş yavaş mı düşüyor yoksa beklemeli miyim
Gizem1504 sutlukahve_ en son hamileliğimi öğrendiğimde 1300lerdeydi 6 haftalıkken düşük yaptım ama 4 haftalıkken kese görünmüştü
sutlukahve_ Gizem1504 2 günde iyi düşüş olmuş bence şuan sifirlanmistir baktir istersen ben 1 hafta sonra baktirmistim 11 e düşmüştü 10 günde fln sıfırlanmışti