Arkadaşlar merhaba 18+6 haftalığız şuna,2 gündür karnım,yan kısımlarım(böbreklerimin alt kısmı) o kadar çok ağrıyor sancı giriyor ki gece uykumdan uyandırıp nefesimi kesiyor. Gaz sancısına çok benziyor ama çok afedersiniz gaz çıkarsamda geçmiyor. Doktoruma gittim bebek gayet iyi fakat doktor da çözemedi progestoron başladı tekrar. Yaşayan varsa lütfen bana yardımcı olsun 🥹