Ervazengin01 Kızlar gebe olduğumu yeni öğrendim. Beta 1117.64 çıktı. Sizce kaç haftalık ve kasık ağrılarım var . Aynı adet olacakmışım gibi ara ara vuruyor bu normal mi. Ne zamana kadar sürüyor kasık ağrısı yaşayan var mı?
Gulgnl Ervazengin01 en başta ağrılarının olması çok normal sakın endişelenme benim ilk 1. Ve 2. Ayda olmuştu. Yerleşme kanaması dışında kanama olursa ona dikkat edin sadece.
yssmom Ervazengin01 çok normal regl olcakmış gibi hissedersin belinde ağrıyabilir 2 aydan sonra azalıyor artık.. sadece bu süreçte dikkatli et o kadar
bahardaa Ervazengin01 benim tam iki ay sürdü şükrediyorum geçti diye sabret biraz canım inşallah geçer senin de kontrole gittiğinde doktora söyle magnezyum verir
Gizmcivil Ben çok çektim kaşık ağrısından sonradan geciyor ama merak etme 2bucuk aydan sonra bitti benimde hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına al bebisini inşallah 🙏
Ervazengin01 yssmom evet sürekli değil ama ara ara vuruyor acaba yerleşiyor mu diyorum ilk olunca bı de kafama takıldı
Ervazengin01 bahardaa soylicem evet daha doktora gitmedim cuma ya ilk doktora gidişim olacak heyecanlıyım 🥹