Kızlar regl günü gelmeden kimyasal gebelik geçiren oldu mu? Yani regl olmadan beta yükselip tekrar sıfırlanır mı? Ben reglime 8-7-5-3 gün kala testler yaptım. Hepsinde gölgeli var gibiydi. Hatta buraya attım ve var diyen çok oldu. Dün yaptığım testde göremedim bir şey. Gebelik olsaydı cizgi belirirdi. Acaba kimyasal gebelik mi oldu. Beta cok az artıp tekrar sıfırlanmış olabilir mi?