Ebrulicim benim doktor 5 yıl önce yaptı ama bana dedimi yüzde 8 tutma ihtimal veriyorum ama tutmaza 2 ay içinde Kendi kendine olicak dedi ve hakikaten öyle oldu tutmadı üzüldüm 2 kere âdet oldum ve sonra oğluma hamile kaldım bence 2.asilama için acele etme bekle o ilaçların etkisin bikac ay vücudunda oluyo ve şimdi 3 ay önce aşılama yapalım dedik tekrar oğlum 5 yaşında gitik bayramdan sonra dedi doktor bir ilaç verdi bende hayır şimdi istiyorum beklemek istemiyorum dedim bekledikçe stres oluyorum dedim bana bu ilacı kulan aşılama ya gerek kalmaz dedi ve gerçekten ilacı yedikten sonra hamile kaldım şu anda 6,+3 haftadayim çok şükür sizede tecrübelerimi söyledim biraz uzun oldu ama inşallah sana umut olur diye yazdım istersen ilacı sana isminin vereyim kullan zaten ilaç da değil takviye gibi bişey bide doktor da önemli benim her iki gebeligimde doktorum aynı ilkinde 4 sene olmamıştı sebbeiszce oğlum dan SONRA da tekrar 4 sene olmadı inslaah darısı senin başına rabim hayırlı Bir evlat nasip etsin aşılamaya gerek kalmasın