Kızlar beni hatırlayanınız olur belki, tek yumurtalık 0.2 amh ile tek denemede mucizeme hamile kaldım🧿 kafamız rahat olsun diye fetal dna yaptırdık fakat xyy süper erkek sendromu şüphesi sebebi ile hayatım kabus oldu 13.haftamdan beri. Kesin sonuç için amniyosentez yaptrdık 17.haftamda, önsonuçlarım temiz geldi ama önemli olan nihai sonuçmuş. Bugün 20+1 deyiz ve çok şükür sonuçlarım çıkmış yarın gidip alacağım
Sizlerden oğlumun sağlığı için dua istiyorum🙏🏻❤️🧿