Merhaba kızlarr ben 37 haftalık gebeyim, çevremden hep duyduğuma göre herkesin hamileliğin son zamanlarında süt akmaya başlamış göğüslerinden bende şuan hiçbir şey yok. Normal doğum yapacağım inşallah, doğumdan sonra hemen süt geliyor mu tecrübesi olanlar aydınlatabilir mi beni :)