Julide92 777momy rabbim bir nefeste kurtarsın bebeğiniz ve siz sağlıklı olursunuz inşallah tüm süreci paylaşın lütfen bizimle
ElaEge 777momy benimde dün kaşıntı yüksek tansiyondan bugün doğuma karar verdik 11 de alıcaklar hiçbir şey hissedemiyorum sağlıkla kavuşalım ani oldu😂
Lelalela ElaEge yaka doğum yaptın mı sen nasılsın şuan hatırladın mı beni aynı ilerliyordu haftalarımız
Anneeadayi3 777momy 14 gün sonra bende 38+4te doğuma alınacam (sezeryan) umarım çok güzel geçer mis gibi bir süreç geçirirsin spinal mi oluyorsun güzel bir doğum hikâyesi dinleriz senden 🌸