MomyAsli_ Kızlar selam doğumum bayramdan sonraki hafta olacak Ankara’da yaşıyorum malumunuz sıcak mevsim çikolata sipariş vereceğim şimdiden versem erken olur mu ? Birde instagram kullanmıyorum trendyoldan alan memnun kaldığınız satıcı varsa önerir misiniz
ozgezynp MomyAsli_ çikolata süs işine hiç girmedim üstte kalsın diye yazdım ama buzdolabında beklese bir şey olmaz bence
MomyAsli_ ozgezynp sıcaktan eriyip geri donunca beyaz beyaz oluyor çikolata o yüzden bir an evvel alıp evde muhafaza etsem mantıklı