Ebruucar yok bildirdim özel takipliyim aşınıda doktorum yapacak diye onlarda not düştüler kapandı gitti ilk 7-8 haftalık falandım bebek doğunca mecbur ve hukuki cezası var onu zaten götüreceğim benim gitmem mantıksız 2 haftada 1 doktoruma gidiyorum zaten özel ebemde var yani bunlar yetiyor ekstra bir takibi napim ben