Serra seninle aynı durumları yaşıyorduk hep takip ediyordum yazdıklarını çok sevindim bugün suyun gelmiş nihayet inşallah benimde oğlum artık gelir 40+4 üm bende.Doğum hikayeni merakla bekliyorum iyi olduğun zaman lütfen yaz inşallah kolay doğumun olur canım 🤲🏻🥰