bussra_30 Merhaba kızlar ben 7 hafta 3 günlük gebeyim cok fazla bel agrim var ne uyuyabiliyorum ne ayakta durabiliyorum hareket edince geciyo gbi sonra tekrar yine agriyo kalca ustu belim batiyo sanki bu durumu yasayan varmi acaba
matmazelinbeybisi bussra_30 ay bende de oldu o batma hissi sanki belim tutulmuş gibiydi ya da gerçekten tutulmuştu bilemiyorum😂
bussra_30 matmazelinbeybisi ne zaman geciyo tahmini acaba kizima hamileyken bulantidan baska bisry olmamisti bu cok zorluyo beni
bussra_30 Elifaykkac gündüz dinlenince geciyo sirtima yastik falan koyarsam ama gece ve sabaha karsi hep bi bel agrisi batması oluyo
bussra_30 Elifaykkac bugün doktora gidicem ona da sorcam demirim cok dusuk cikmisti ondan olurmu bilemiyorum
bussra_30 Moz 10 gün önce gitmiştim bebek gelişmeye başlamış ama kalp atışı için henüz cok erken demisti doktor
bussra_30 Omuriligimde orta kisimda 7 derecelik bi egiklik var demişti fizik doktoru bu sene ogrendim onuda nornaldede bel agrim vardi ama bu kadar fazla degildi bu rahatsizligimla ilgilide olurmu acaba