Vodah deodorantlarin pek çoğu ağır kimyasallar, alüminyum içerdiği için bebeğe zararlı malesef. Ama doğal temiz içerikli markalar var siveno, incia bildiklerim, hiç değilse onları alın. Ben yıllardır hindistan cevizi yağına karbonat ve sevdiğim kokuda bir doğal yağ damlatıp krem haline getiriyor onu sürüyorum, terlemeyi de engelliyor güzel de kokuyor. Kokmamak için illa ki ağır kimyasallari kullanmak zorunda değiliz.