Kızlar her yerde bir süre sonra bebeğinizin bir rutini oluşur sizde buna aşina olursunuz diye okuyorum. Ancak 32+5 olduk bizim hala bir rutinimiz yok 🙄 kimi zaman sabahları aşırı aktif kimi zaman çıt yok. Bazen geceleri uyutmuyor ve hatta gece yarısı hareketlerine uyanıyorum bazen sabaha kadar hiç kıpırdamıyor bu sefer endişeleniyorum. Açken hareket etmez şekerli şeyler yiyin deniyor benimkinin açlık toklukla hiç işi yok canı ne zaman isterse o zaman hareketleniyor 😅 Bir tek bizde mi böyle acaba merak ettim 🙄