Saturn35 aslında şöyle,10 haftalık ilaçla düşük yaptım 15 nisanda,25 nisan yumustlama tahmını vardı,belirtlerde vardı doktor da korunmanıza gerek yok dedi ve korunmadık,ilk hamılelıktekı belirtilern benzerleri olunca şüphelendım,iki gün iki ayrı testte sılık pozitif görünce şaşırdım.5 gündür beyaz seffaf sık sık akıntım var kokusuz.2 gün sonra tahmını regl zamanı var,ama bel agrım ,sac dokulmem,uyku ve cıddi bir akıntı olunca insan şaşırıyor..düşükten psikolojik olarak pek etkilenmedim,tevekkül allahtan ve yeniden istiyorsam gidene üzülmek yerine yenisi için hazırlanmam gerekti.Düşük sonrası kan testlerımde yeni cıktı,sorun yok ilk gebelikte kalbi durmustu.İnşallah gebelik vardır ve saglıkla dünyaya gelir :) Pazartesi kan vereceğim bakalım 🙏