Kızlar yardım🥺 Sinüzitim var normalde de soğuk havada sıcak havada anında gider burnum nefes alamam kurur içi yine aynı şekilde şimdi iki burnumdu kanlı kuru çok az nemli burun bandı kullanıyorum ama her sabah nefes alamıyorum diye kalkıyorum uyuyamıyorum uykumdan nefessizim diye uyanıyorum… parmak atmaya gelmiyo kuru kanı alıyorum altı nemleniyo tekrar kanıyo sonra peçeteyle sil tekrar kurusun hep aynı döngü napıcam ben? Çok yoruldum nefes alamamaktan 28 haftalığız😪