Karın bölgesi çekilirse zararı oluyor galiba, ben hamileyken göğüs bölgemin rontgeninin çekilmesi gerekti karnıma sarmam için sanırım kurşundan yapılmış bir örtü verdiler o ışınları engelliyormus galiba o şekilde onu sarıp çekildim bir sıkıntı olmadı