Hep normal doğum olsun istedim ama bebeğim haftalardır gelişimi geriden gidiyor ve yaklaşık 1 aydır neredeyse düzenli sancı çekiyorum erken doğum riskim vardı 35+4de doğuracaktım mecbur doğumum durduruldu ciğer geliştirici iğne yapıldı şuan ise bebeğimin kafa yönü yanlış olduğu için sancım da olsa ne açılmam oluyor ne doğum gerçekleşiyor bebeğim doğmak için direniyor resmen ama olmuyor, doktorum da artık beklemenin anlamı yok dedi bugün sezaryenle doğum yapacağım ve çok gerginim, sezaryen beni hep korkutmuştur🥲
Beni en çok korkutan şey de bebeğimi kucağıma istediğim gibi alamazsam, çok ağrım olursa onunla ilgilenmezsen diye korkuyorum lütfen sezaryenle doğum yapanlar yazabilir mi? İyileşme sürecinin ne kadar sürdü, zor bir işlem mi, nasıl daha çabuk toparlarım? 🥹