Serra19 benim ilk dogumumda altdan muayene sonrasi suyym gelmeye baslamisdi.ayaga kalkib gezmeye baslayinca geliyordu su.su okdugunu anlamam zaman aldi kokusu yoktu ve icinde beyaz parcaciklar vardi.aslinda ben su olduguna okeydimde doktoru inandiramiyordum😄cisdir o diyordu.sagoksunlar burdaki kizlar sayesinde 12 saat falan bekleme sonrasu su azalir korkusuyla gitdim suni ile dogurdum