Malatya44 Bir bebeğim olmasını çok isterdim hep. Bekarken bile hayaller kurardım. Henüz 13aylık evliyim. Geçen ocak ayında hamile oldugumu ögrendim. Temmuzda erken dogum yaptım ve bebegim kuvezde dayanamayıp vefat etti. Şimdi de çok istiyorum. İki aydır ugraşıyorum. İnşallah bu kez aynı acıyı yaşamam. Benim gibi olupta 2.bebegine kavuşan var mı
Zeyzeyyet Malatya44 ismin nedir ben cuma gunu dogum yapicam bir aksilik olmazsa sana da dua edeyim.2 arkadasimin adina edicem senide ekliyeyim.gec oldu benim yavrumda seni cok iyi anliyorum.
Ysn Malatya44 sizin gibiydim bende erken dogumla kaybettim bebegimi ne olursa olsun gebe kalmadan once riskli gebrlik doktoru bulun kendinize ayni acilari yasamamak adına
kubb Herkes bu kadar kafaya takarsan olmaz diyor ama bence ne kadar çok istersen rabbinden o da sana en doğru zamanda, en hayırlısıyla kat be kat verir. Dua etmek en güzeli. ❤️ İçini ferah tut. 💐
Malatya44 kubb yok Zaten gerçekten çok dua ediyorum. Rabbım isteyen herkese de nasip eder inşallah. Senin var mı bebişin canım
kubb Malatya44 ben de bekliyorum canım. dua ediyorum. bu ay ovulasyon denedim yumurtlama çatlamayı görüp değerlendirdiö. bat 15 i ❤️ inşallah istediğimiz gibi olur herşey
cilm Zeyzeyyet banada dua edermisiniz lütfen üç senedir çoçugum olmuyo..😢evlat hasretim dinsin bi an evvel
Bng Zeyzeyyet rica etsem benim için de dua edebilir misiniz?erken doğum riskindrn hastanede yatıyorum. Her an her şeye hazırlıklı olun diyorlar...ismim Bengü
Zeyzeyyet cilm ya etmem mi hic.ben cok iyi anliyorum ne kadar agladim ne uzuldum Rabbim bilir.ismini soyle kuzum sende sanada ederim dua.Allahim saglikla tez zamanda istegini yerine getirsin.
cilm Zeyzeyyet çilem kuzum adım.. allah razı olsun şimdiden... senide bi avazda kurtarsım rabbim sag saglim alırsın evladını kucagınaa❣