Makinenin bebek veya alerji diye programi oluyor. Ilk kiyafetlerini orda yikayacagim. Ekstra durulama yapiyo çünkü o programlar. Deterjan kalmasin uzerinde. Ustune kurutma makinesine atip tozunu aldirip sicak havayla iyice dezenfekte ettirecegim. Üstüne de ütü. Ama tabi bu duzen sadece ilk 40 gün icin. Sonra 40 derece program + kurutma makinesi sadece. Ütü falan ugrasamam 😂