Nergislyssa Bugün 37+6yım normalde 38de gidecektim ama dayanamadım .. Çünkü bebeğim dün çok kasıldı önceki kontrolde de gizli sancı çıktığı için yeniden görünmek istedim ha bi gün önce ha bigün sonra demi 😂🥹🥹
Alynq Nergislyssa ben de gidiyorum bugünn 36+5 kızımı en son 3 hafta önce gördüm🥲 iki gün önce düzenli sancılarım vardı bakalım ne olacak
Fatoss-16 Nergislyssa ben 1 Mayıs’ta gittim uyuyodu uğraştık uyandırmak için uyanmadi arabaya bindik karnımda hareketlendi ikidir aynısını yaşıyorum çikolata da yedim ultrasona girmeden önce fotolarda uyur pozisyonda hep prenses🤣
Kubraakgn0 Nergislyssa Yaa bende gidicem randevu 8.40 da dayanamadım 6.50 da kalktım nasipse biz cinsiyetini öğrenicez bakalım daha 🥰❤️
Kubraakgn0 ssevilmommy Yaa saat o kadar geç olunca nasıl vakit geçiriyorsunuz ben hem 8.40 a ilk randevuyu alıyorum meraktan ölmemek için 😂😂
KBuse Bizimde 32. Hafta kontrolümüz var bugün 8:30 da bizde sabah ilk randevuyu alıyoruz hep dayanamıyoru beklemeye 🙂