39 + 5 normal doğum yaptım sabah nişanım geldi hastaneye geldim 1 cm açıklık ile gönderdiler eve geldikten bir saat sonra suyum geldi ve yatış yapıldı suni sancıda oldum 2 başladı akşam 8 de oğlum doğdu fakat doğunca hemen ağlamadığı için küvezde ve ben çok özledim yarın çıkıcaz inşallah dua edin bu arada normal doğumdan korkmayın evet çok sancılı ama sonu çok güzel 🙏❤