melisinmutfakblogu Serife1402 maalesef 1 aydır aynı durumdayım yüksek derece enfeksiyon çıktı ilk toz verdi gecmeyince antibiyotik ve fitil verdi hafifledi ama kaşıntı maalesef devam ediyor
Mariam2 Serife1402 Doktor’a gitmen gerek kaşıntı mantar bilir enfeksiyon da yanma özel bölgede benim ikinci gebelık o yüzden biliyorum