27 haftalık gebeyim nst de sancım çıkıyor bu durumu yaşayan oldu mu ciğer geliştirici iğne yapıldı ilaçlar ile sancı durduruluyor lütfen yaşayan olfuysa bilgi verebilir mi ve hamile kardeşlerimden dua bekliyorum evladıma dağ sağlim vakti zamanında kavuşayım🤲😭