Allah ima bin şükür bende 38+6 da elendim. Oğlumu kucağıma aldım hiç bitmicek sanıyordum bu hamilelik üstelik cokda korkuyordum ama Allah in izni ile kendi sancimla 1 Mayıs’ta gece doğum yaptım Rabbim bütün hamislerin yardımcı olsun sağlıkla bebeğinizi kucağiniza alın inşallah ben artık buradan kaçar 😂🥰💙