sarikiz1 Kızlar 2. Doğum hep kolay diyorlar (normal) deneyimlerinizi hatta doğum hikayelerinizi paylaşır mısınız ☺️
merve_3807 sarikiz1 bugün yaptım ikinci doğumu düzensiz hafif sancılarım vardi kontrol için gelmiştim 3 cm açılma ile alındım ve 15.30 da suni verildi 18.30 da kucagimdaydi gerçekten inanılmaz hızlı gerçekleşti
Eceliza3434 sarikiz1 ilk dogumjm okadar kolaydiki 2. cok merak ediyorum cünki hamileligimde herseyim berbat geciyor birde hastaneme baya uzak bi yerde oturuyorum doktorum icin ayni hastaneyi sectim…
sarikiz1 Sibellaaaaaa ay inşallah ya 🥲 ilki zordu benim suyum gelince hastaneye gittim suniyi dayadılar 12 saat korkuyorum o yüzden
merve_3807 Okyanusolmak düzenli ve yeterli sancim yoktu idrarda protein kaçağı çıktı mecburi alındım doğuma
sarikiz1 Eceliza3434 benimde uzak valla bende hemen hastaneye gitmek istemiyorum sancımı evde çekeyim diyorum ama bi yandan da ya yetişemezsem korkusu 😅