Bende kullanıyodum. Harika bişey boşuna antibiyotik vs kullanmışım . İlkkullanmaya başladığınızda akıntınızı biraz arttırıp mikrobu atıyo ama sonrasında sonuç mis. Şuan 36 haftalığım yine sipariş verdim . Çok rahatlatıyor. Ben zishubu markasının aldım. Hiçpişman olmadım öneririm.