26 haftalık hamileyim bugün ara ara sertleşme hissettim karnımda stres yapmıştım ondan kaynaklandığını düşündüm önce ama geçmeyince acile gittim doktor yatış önerdi az da olsa sancın var dedi açılmam yok çok şükür kesim yatmalısın diye bir şey söylemedi bende bi kaç saat evde dinlenmek istedim yatıp daha fazla strese girmek istemedim doğru mu yaptım bilmiyorum ama nst ye bakar mısınız anlayan varsa yanlış mı yaptım kabul etmeyerek bilmiyorum 