gbza Meryem16 benim dişim apse oldu antibiyotikte kullanamadım sarımsak koydum dişime yoğurtlu sarımsak yedim bol bol seninkide apse ise sarımsak iyi çözüm
Duygucoban Meryem16 canim ben 15 haftamda basladim yaptrmaya dayanamiyordum cnku 2 tane kanal tedavi yaptrdim hemde bise olmadi yapiliyor cnku diger turlu bebege daha cok zarar
Ilkannelik Meryem16 suda karanfil kaynatıp soğuduktan sonra gargara karanfil ı sadece ağzında da bekleyebilirsin sızlamıştı azaltır.
Tubacaglar 26 haftalikken cektirmistim bende eger apse varsa daha kotu kesinlikle disciye gorunun o sizi yonlendiriyor zaten
Meryem16 Tesekkurler hanimlar apse mi bilmiyorum hafifte olsa agri var ve rahatsiz ediyor. Keyifsizlik ve istahsizlik yapiyor cocuga etkisi olmasindan korkuyorum zormuş.😔
Meryem16 Tubacaglar evet gitmeliyim pazartesi gunu insallah gidicem umarim ceker ve kurtulurum tesekkur ederim tekrardan canim 🙋♀️
Ilkannelik Meryem16 disciler hamile olduğunu öğrendiği icin doktorunun verdiği bir rapor istiyor bilgin olsun. Sonucu yazarsin
Saruhansaltuk Benim hamilelik sürecinde iki dişim kırıldı doktorlar birsey yapamayacağını söyledi şu an 36+5 günlük hamileyim hala çekiyorum ağrıyı karanfil koyup Tuzla gargara yapıyorum ancak hafifliyo 😊istersen deneyebilirsin