Ezel16 Fatoss-16 İkisi tek başına güzel isimler .. Yeni bir arkadaşım doğum yaptı isimini Deva koydu tek olarak 🥰
_btl5860 Fatoss-16 deva bilemedim ama asel guzel devasal der gibi oluyoe cunku unlu ile bitip unlu ile basliyor 🤭 bizde daha karar veremedik cocuk dogacak neredeyse
Fatoss-16 _btl5860 yani ben Karen yada Kumru isimlerini beğeniyorum Gokce de olabilir ama eşimin icine çok sindi bu isim
_btl5860 Fatoss-16 bizde gokce dusunuyoruz bakalim hayirlisi siz ve esiniz begendi ise kimsenin begenmesine gerek yok🥰
myavocado Fatoss-16 Asel ismi çok fazla konuluyor son yıllarda o yüzden beğenemiyorum Benz ama deva çok güzelmişb😊