Hiç böle birsey daha once doktoruma sormamıstım ama bu muaynemde doktoruma ılk rahım agzı uzunlugunu merak ettimi söledim ve 70.00 mm cıktı 7 cm dedi ve olması gerekenden de cok cok ıyı oldugu soledı 2. Sezeryanım olucak çatı darlığından ilk kızımda sezeryan olmustum bu yüzden mı rahım agzı bu kadar uzun ? Çünkü belirli haftadan sonra kısalması gerektini biliyorum 🙏 doktorum erken dogum riskin yok gözukmuyorda dedı