pinaaardmr merhaba canım ben de 24 Nisan transfer oldum eşimde hiçbir sorun yoktu benim iki tüpüm doğuştan kapalı açamadılar yaşım 22. 3 yıldır evliyim tek çare tüp bebek dediler yaşın gençken hemen başla dediler ben de şubat ayında tedaviye başladım Nisan’ın ilk haftası yumurta toplama oldu sonra donduruldu Nisan ortasında da transfer oldum ben tek istedim yalan yok doktorum iki tane koydu her zaman daha garanti olur dedi biri gitse en azından biri kalır dedi bir tane koyarsak tutunması emeğimiz boşa gider dedi sonra iki tane embriyo koydular