Hopyymom ben aslında kararsızdım. Dediğim gibi annem kordon bağlatmadan sonra rahatsızlanınca vaz geçtim
Hatta sorduğumda anneme bana kızdı😃görmüyormusun halimi diye. Bir doğum doktorunun şu lafı çok hoşuma gitmişti. “Kadın doğurur, erkek korunur” Malesef ki ülkemizde erkekler bu konuda çok duyarsız ve anlayışsız. Şu zamana kadar eşim korundu bizde. Eğer ki eşiniz bu konuda anlayışlıysa en sağlıklısıda bu bence. Aylık iğne, kola yapılan implant, spiral taktırma, haplar hepside bir kadın için sağlıklı şeyler değil bence.